من عموماً سعی می کنم کارها و فایلهامو اتوماتیک کنم
نیمه اتوماتیک
بخاطر اینکه هر مساله ای رو هزاااااااار بار باید با یک تغییر کوچیک، بدونیم نتیجه اش چی می شه.
واسه همینم عموما فایل اکسل درست می کنم و یک صفحه بعنوان ورودی ها می ذارم و یک ماکرو می نویسم که وقتی یک ورودی کوچولو عوض شد کل فایل رو از نو محاسبه کنه
زمان که می گذره، خودمم یادم می ره چه کرده ام و چه نوشته ام اینه که از سالها پیش، توی فایها واسه خودم یادداشت هم می ذارم که چطور باید با هر فایلی کار کرد.
منتهی، امروز،
یادداشتم اینطورکی شده :
"ستونهای یک تا ده ستونهای آزادند. برای هر پروژه خاص، یکی از این ستونها (مثلا ستون2 یا ستون B) را انتخاب کرده و مقدار را در آن وارد کنید. این کار را برای تمام فصول در همان ستون انجام دهید. با اجرای ماکرو، ستون مقدار جایگزین شده و فهرست تکمیل خواهد شد. حوصله ندارم توضیح بدم! همینکه فهمیدید دیگه! اول بهمن 94 !"
خدا به دور !