خونه، عین خونه غربتی هاست!

تمام هال رو جمع کرده ام، مبلها رو کنار کشیدم و روشون پارچه کشیدم

تیرتخته های این یارو هم کف همه جا پهن است.

نامرد نیومد سر کار!

الاغ ابله!

تخته هاشو متر کردم!

یعنی، اونروزها که قرار بود انتخاب کنم، باهاش رفتم انبار یکی از دوستاش

صفحات ام دی اف با عرض حدود 1.8 متر وطول حدود 3.6 متر، تا سقف یک سوله کشیده شده بود

حجم کار من کم است و به نظرم اومد خونه پر، دو تا صفحه مصالح بخواد

برآورد خودش، دو تا سه تا صفحه می شد

دیروز، گفت چهار تا صفحه مصرف شده است

یعنی 24 مترمربع ام دی اف!

هرچی نگاه می کنم به چشمم نمیاد این خرده ریزه ها اینقدر باشند! 

منم مترشون کردم، شد هجده مترمربع تمام! یعنی سه صفحه

با این حساب درست می گفت اما یک صفحه رو دور ریز کرده دست کم! 

دویست و سی هزار

مهم نیست ولی نباید بهم بگه فقط قد یک تخته پاک کن اضافه اومد! 

می خوام سفارش کنم قد یک میز جلو مبل هم برام مصالح بیاره. واقعاً لازم دارم. اینهمه سال، پسندم نشد. حالا که این ام دی اف رو پسندیده ام، میشه میز جلو مبل رو هم از همین رنگ بدم! قشنگ می شه لاجرم...